Domán Zsolt könyv – hozza nekem az új vevőket futószalagon!

Miért hozza a 3 lábú vevőrendszerről szóló könyv a kivitelezőknek a munkát?

Elsők között rendeltem meg Zsolt könyvét, amire nagyon kíváncsi voltam. Szeretem a személyiségét, tisztelem a tudását. Volt szerencsém konferálni őt az E-commerce Expo-n és a legnagyobb nyugtázást is tőle kaptam.

Annak ellenére, hogy szűk piac eredményeivel megtévesztő volt a Szőke Andrissal írt első könyvük, mégis imádtam mert valódi folyamatokat írt le, jó nézőpontokat adott. Működött a matek, hiteles volt. A könyv kampányát is többen elemezték már.

Az “új vevők futószalagon könyv” szintén megmutatja a matekot, a rendszereket, de kissé a partnerekkel bemutatott közös promóanyagra sikeredett, bár valós példákat mutat be.

De hiszen ez a könyv a marketing kivitelezők ajánló prospektusa!

De hiszen ez a könyv, a marketing kivitelezők ajánló prospektusa!

Attól függetlenül, hogy minimálisan 3 olyan ember szerepel a partner ajánlóban aki képes egy szövegírás- arculat- weboldal hármast önmaga kivitelezni, tényleg komplex működő rendszereket mutat be a könyv.


Mi a probléma a könyvvel?

  • újabb embereket ösztönöz arra, hogy tudás nélkül áruljanak nem létező tudást
  • újabb emberek csinálnak előfizetői klubot
  • újabb emberek nem tudnak valós megvalósítást adni az ügyfeleiknek
  • elsikkad az infó, hogy megvalósítani egy rendszert mennyibe kerül
Mi a szuper a könyvben?
  • valódi működő rendszereket, sikersztorikat mutat be
  • megerősíti a 3 lábú vevőszerzés, bizalomépítés fontosságát
  • akinek van pénze meg tudja valósítani a könyvben olvasottakat
  • tanít
Mi a legszuperebb (nekem) az új vevők a futószalagon könyvben?
Domán Zsolt könyvajánló - a kivitelezők ajánlója- Márkaépítés Brandesember

A könyv felsorolja az elméleti 16 pontos tervezési stratégia 10-es pontjában azt, amit saját maguk az emberek 98%-a képtelen egyedül rövid időn belül megvalósítani, vagy megtanulni.

Tehát:

Add ki a feladatot a kivitelezőknek! IGEN!

Na itt volt nálam a könyv lényege, és nagyon örültem mert jól tudom itt fognak elakadni a marketingre vágyó ügyfelek, ezek azok a feladatok amit a Brandesember egy személyben és rendszerben kezel:

  • szövegíró
  • grafikus
  • hirdetéskezelő
  • weboldalkészítő
  • marketingautomatizálási szakember
  • virtuális asszisztens

Vedd meg a könyvet!

Miután megálmodtad, hogy milyen 3 lábú vevőszerző rendszert építesz majd ki, ismert figurává szeretnél válni, hogy jöjjenek a vevők a futószalagon miután bizalmat építettél, keress meg és én megvalósítom!

Így hozhatja nekem a kivitelezési munkákat a könyv, futószalagon!

Köszönöm Domán Zsolti – Do! Marketing, hogy megírtad ezt a szuper könyvet!

Üdvözlettel,
Barna László gyakorlati brandépítő

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás