Észrevetted már,

hogy minden motivációs üzenet, konferencia és rendezvény után mennyire fel vagy töltődve, és másnap ébredés után össze vagy törve?

Te is szeretsz üzleti reggelikre, szakmai rendezényekre járni ahol feltöltődsz? Képzeld, én is imádok! A másnapok fájnak.

Belőném magam a másnap reggeli első kávé után gyorsan egy brájentrészi idézettel, de nem tudok egyet sem fejből… bakker


Két esetben is figyelj oda, elmondom mikor törhet le a lelkesedésed a mindennapokban, és veszítheted el a belülről fakadó lendületedet a magán –  és az üzleti életben:
Ne hagyd magad!
Szűrd ki a negatív degradáló embereket a környezetedből, mert az érzelmi tónusodat lehúzzák és lenyomva tartják!
” Nincs erre igény! Telített a piac! Nem ez a jövő! Megveszi ezt valaki? Ez szerintem nem neked való!”   Ők látod ingyen törnek le és ártanak neked. Ismerős?
Ne hagyd magad “megtéveszteni” azzal, hogy a motivációs trénerek és a pozitív üzenetek felhúzzák az érzelmi tónus szintedet, mert nem tartják fent:
Onnan nagyobbat zuhansz mint gondolnád!
Függőként és összetörve ülsz a megvalósítási terv és tények hiányában.
Sok ilyet olvasol, nézel és amikor nem kapsz választ a hogyan továbbra, annyit teszel, hogy max. belövöd magad egy újab Brian Tracy idézettel, vagy elmész egy újabb rendezvényre amiért fizetsz is.
De tovább nem visz, nincsenek lépcsők visszafelé, csak a zuhanás marad.
Mégis maradj pozitív és lelkes! Megcsinálod! Megcsinálod?
Ha elhiszed mekkora király vagy bárhol is élsz, megcsinálod bármekkora kakiban vagy és meg is valósítod. Mert van aki nem gondolkodik és megkeresi az utat mert képzi magát. Ha van időd és technikai képességed a terveid kivitelezésre akkor hasznos a motiváció. Ha egyedül maradsz, sokat nem ért az egész. Igaz?
(Jól esik a bátorítás és a  simogatás, de ez egy általad Fizetett pótszer.)
Azt tanítom, hogy pozicionáljuk magunkat, válasszuk ki a potenciális ügyfeleinket, és biztosan te is csatlakoztál már valamelyik régi vagy új marketing és online marketing megmondóhoz, vagy kivitelezőhöz.
Látod, a módszer sokszor nem egyszerű, számtalan példát figyeltem meg az utóbbi években.
Vannak akik tömegeket gyűjtenek és belőlük választanak ki különböző szintű ügyfeleket, vannak akik csak pozitív üzenetekkel bombáznak.
Vannak a széles tömegből élők –  jó esetben nagyobb tapasztalatúak – akik  rendszerint néhány kiemelt ügyféllel dolgoznak együtt,  de előtte hatalmas listát építenek, ezen keresztül néhány hasznos tanáccsal látnak el, aztán mivel több ezren olvassák őket, a valóságban már nem tudnak segíteni  a tömegeknek. Rendszerint  a végén ledobják a melót más cégeknek.
Viszont Te szeretnél a bizalmat kiérdemelt szakembertől személyesen tanácsot és megoldást! Nem lepattintott ügyfél akarsz lenni! 
motivációs trénerLátom amikor tömegek mozdulnak meg és fizetnek azért, hogy megtudják, a Coca-Cola egy márka és neked is kell egy logó ami megy a szemed színéhez, vagy motiválnak azzal, hogy te is ki tudsz jutni a falu széléről a város főterére. Megcsinálod!
Igen. Megtudhatod marketingből: szükség van Facebook marketingre, weboldalra, és automatizált folyamatokra.  
Sok ezren ülnek be motivációs és marketing rendezvényekre, hiszen kapják a pozitív üzeneteket és érzik az összetartozást.
Fantasztikus érzés, motivált emberekkel találkozni, legyen az bármilyen üzleti találkozó, reggeli, konferencia.
Te is ott ültél? Tapsoltál, feltöltődtél? Nincs ezzel baj!
Én is imádom ezt a feelinget!
Tele lesz az ember tervekkel, kap ötleteket, van hűha élmény, és elhatározzuk másnap ezeket meg is valósítjuk.

Egy probléma van, az amit érzel másnap reggel: Nem tudod mindezt miként valósítsd meg!

 Az üzleti modell őszinte és egyszerű.
Tanácsadáson elmondom óradíjas formában  mit kell csinálni a cél eléréséhez.
Ettől én nem szoktam magam jól érezni, mert az ügyfél könnyen érezheti azt miután nem csinálja meg neki senki javasolt dolgokat, hogy a tanácsadás nem ért neki utólag sokat.
Brandépítés, arculat, márka BrandesemberMikor örül a Brandesember és az ügyfél is?
Amikor látja,hogy minden tanácsadást és a hozzátartozó folyamatok kivitelezését nálam egy helyen megkapja. Minden adat a rendelkezésére áll.
Tehát nem törik össze, hanem látja szárnyalhat bátran, a felhajtóerő is rendelkezésre áll.
Ezért örülök, hogy sokan járnak edukáló marketing konferenciákra, és igényük lesz az általam nyújtott megoldásokra.
Tehát: Én is erről a kommunikációs vonalról kapom a megrendeléseket.
Keress bátran!
Tudtad, hogy 4-5-szörös bevételnövekedést lehet elérni csak azzal, ha pozicionáljuk vagy átpozícionáljuk a cégnek vagy a terméknek a kinézetét, illetve pontosan meghatározzuk az ügyfélkörét!
Brandes KávéÓradíjas formában konzultálok veled
az ötletekről, folyamatokról, kivitelezési lehetőségekről. Tetszik az ajánlat igaz?
Nem kell mást tenned, mint, hogy most lazán bekattintgatod az alábbi linken, hogy mire van hirtelen szükséged, és én brandesen felkészülve személyesen – vagy Skypeon adok tanácsot!
BRANDES KONZULTÁCIÓ
BrandesEmber 
Rich Communications Kft.

info@brandesember.hu

BrandesEmber - Barna László gyakorlati brandépítő © 2017 All rights reserved. Felhasználási feltételek and Adatvédelem

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás