Megbíznál egy olyan céget, akinek hónapok óta nem volt posztja a Facebookon?
Te megbíznál egy olyan céget, akinek hónapok óta nem volt posztja a Facebookon?
Egy valós történet Paphosból, ami megmutatja, mennyit számít az aktív online jelenlét.

Nemrég vettem egy használt kanapét itt Paphoson – szuper áron jutottam hozzá, de alapos tisztításra szorult. Elkezdtem kárpittisztító cégeket keresni.
És hol néztem először?
Nem csak a Google-ben. A Facebookon is.
Mert ott látni lehet az aktív munkákat. Friss fotókat. Valós jelenlétet.
A legtöbb cégnél sajnos ez fogadott:
- elhanyagolt oldal
- régi, poros posztok
- nulla bizalomkeltés
Aztán rátaláltam egy Facebook oldalra, ahol épp előző nap töltöttek fel képeket arról, ahogy egy kanapét tisztítanak.
- Friss tartalom
- Releváns példa
- Helyi szolgáltatás
Nem is volt kérdés, hogy őket keresem meg. Másnap már ki is jöttek, és profi munkát végeztek. Erről a kanapéról írom ezt a posztot is.
Sok munkájuk van? Igen, nagyon!
De volt idejük és rutinjuk abban, hogy kattintsanak pár fotót, és feltöltsék a kocsiból, a következő helyszín felé tartva.
Ha te is vállalkozó vagy, gondolkodj el ezen:
Az emberek a legfrissebb posztod alapján döntenek.
Nem csak a logód, nem csak a régi ajánlás – a friss jelenléted számít.
- Aktív Facebook oldal = bizalom
- Bizalom = megkeresések
- Megkeresések = bevétel
Ebben segít a Brandesember
Segítünk, hogy a munkád ne csak jól nézzen ki, de látható is legyen ott, ahol az emberek keresnek.
Keress, ha érdekel a havi posztkészítés:
Weboldal: https://brandesember.hu/posztolo/
E-mail: info@brandesember.hu