Az öreg nyílászáró szívhez szóló hirdetése

Az öreg nyílászáró szívhez szóló hirdetése

Az egyik Facebookos csoportban felmerült a kérdés, hogy vidéki településeken hogyan lehet ismertséget szerezni, jelen lennie a márkának, és milyen csatornákon hirdessen? Azt gondolom, hogy vidéken meglehetősen jól ismerik az üzleteket az emberek, és a helyi hirdetési újságok, például Szuperinfó, tele vannak állandó jelleggel nyílászárós cégek hirdetéseivel. Aki építkezik, felújít, vagy támogatást vett fel, biztosan megtalálta ezeket a cégeket.  …

Nézzük a “Brand” szó jelentését!

Mit jelent a brand, brandépítés, márkaépítés? Amikor brandről és márkáról beszélünk, egy olyan erőteljes “lenyomatról” beszélünk mások fejében, amiről egyértelműen látszik, hogy “az ami”, vagy gondolnak/éreznek arról a dologról valamit. Ez az alapvető cél a márka/brandépítésben, hogy a te márkád, branded azonosíthatóan beleégjen az emberek fejébe, mint az a gazdájuk által a jószágokba tüzes vassal égetett bélyeg aminek láttán mindenki…

Az 5 legdurvább marketing baki a Facebookon

Az 5 legdurvább marketing baki a Facebookon

Mindenki követ el hibákat. Néhányuk elfogadható, mások annyira súlyosak, hogy akár tönkre is tehetik az üzletedet. A Facebook-marketing során érdemes odafigyelni a buktatókra, hiszen a sorozatos bakik “csendes gyilkosként” előbb-utóbb megölik az oldalad látogatottságát és rombolják a cégedbe vetett vásárlói bizalmat. Nézzük a leggyakoribb Facebook-marketing hibákat és a megoldást, melyekkel kiküszöbölheted őket: 1.) Rajongók vásárlása Amikor elkészíted a friss Facebook…

24 JELLEMVONÁS, amely minden zseniben megvan…

24 JELLEMVONÁS, amely minden zseniben megvan…

24 JELLEMVONÁS, amely minden zseniben megvan… A világ legnagyobb zsenijeiben mind megvolt 24 jellemvonás -és te is kifejlesztheted magadban ezeket egy szakértő szerint. A legtöbb emberben az a hamis elképzelés alakult ki, hogy zseninek születni kell, ezért azzá válni nem lehet, jelenti ki Dr. Alfred Barrios klinikai pszichológus, az Önprogramozó Kontroll Központ alapítója és igazgatója és a NAGYOBB SZABADSÁG ÉS…

Tudtad, hogy miért érzed magad összetörve a motivációs előadások és üzleti találkozók utáni reggelen?

Tudtad, hogy miért érzed magad összetörve a motivációs előadások és üzleti találkozók utáni reggelen?

Észrevetted már, hogy minden motivációs üzenet, konferencia és rendezvény után mennyire fel vagy töltődve, és másnap ébredés után össze vagy törve? Te is szeretsz üzleti reggelikre, szakmai rendezényekre járni ahol feltöltődsz? Képzeld, én is imádok! A másnapok fájnak. Belőném magam a másnap reggeli első kávé után gyorsan egy brájentrészi idézettel, de nem tudok egyet sem fejből… bakker Két esetben is…

Hét módja, hogy maximalizáld a közösségi médiát ebben a karácsonyi szezonban

Hét módja, hogy maximalizáld a közösségi médiát ebben a karácsonyi szezonban

Hét módja, hogy maximalizáld a közösségi médiát ebben a karácsonyi szezonban Ismerős érzés – a kereskedők kipakolják a karácsonyi ajánlatokat és dekorációkat. Eljött az ünnepek ideje, és ez azt jelenti, hogy a hirdetők és marketingesek elfoglaltak lesznek az új értékesítési ajánlatok és promóciók indításával. De ezen túlmenően a hirdetőknek és kereskedőknek óriási lehetőségei vannak a közösségi médiában, az ünnepi kampányok…

Hogyan változtasd meg a tartalommarketing programodat 2018-ban?

Hogyan változtasd meg a tartalommarketing programodat 2018-ban?

  Hogy segítsen előre tervezni és a tartalommarketing programod csúcsformában lehessen Rachel Lindteigen előrevetíti azokat a változásokat, amikre a következő évben számíthatsz. 2017 végén vagyunk, a legfontosabb ünnepi szezon közeleg, és valószínűleg már az évzárásra koncentrálsz. De elkezdtél már gondolkodni a 2018-as programról? Hogyan fogsz változtatni a content marketing stratégián jövőre? Fontos áttekinteni, reflektálni és strategizálni az idei eredmények alapján.…

4 social media content marketing trend 2018-ra

4 social media content marketing trend 2018-ra

4 social media content marketing trend 2018-ra A közösségi média tartalommarketing folyamatosan fejlődik, és a vállalkozásoknak világszerte biztosítaniuk kell azt, hogy a marketing kampányaik naprakészek legyenek. Gyors emlékeztetőül minden kezdő marketingesnek, aki itt van: a jó tartalom az jó tartalom, nem számít, hogy milyen felületen jelenik meg. A fő célunk mindig az, hogy vonzó, rezonáló contentet hozzunk létre a célközönségünkkel,…

Miért nem engedhetik meg maguknak a B2B marketingesek, hogy ignorálják a Facebookot

Miért nem engedhetik meg maguknak a B2B marketingesek, hogy ignorálják a Facebookot

Miért nem engedhetik meg maguknak a B2B marketingesek, hogy ignorálják a Facebookot   Több, mint kétmilliárd aktív felhasználóval nem meglepő, hogy a Facebook számos marketinges számára elsőrendű prioritást élvez – mégis a legfontosabb kérdés, amelyet a B2B vállalkozások rendszeresen feltesznek, hogy megéri-e a Facebookba fektetni. A socialmedia today  szerint úgy tűnhet, hogy a Facebooknak csak akkor van értelme, ha a…

Mi lenne ha eltűnnének digitális emlékeink?

Mi lenne ha eltűnnének digitális emlékeink?

Elgondolkoztál már azon, hogy mennyire függünk a digitális emlékeinktől? Egy francia rendező elképzelte, milyen lenne, ha egyik pillanatról a másikra eltűnne minden, amit a digitális világba beleírtunk, feltöltöttünk, csiripeltünk, és egy alig 3 perces, de annál hatásosabb kisfilmet készített ötletéből. VIDEÓ

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás