Aki találkozott már a szakmai nézőpontjaimmal, jól tudja, nálam minden egy teljes szisztémát – ökoszisztémát jelent. Ezért nem szívesen vállalok külön arculatot és külön weboldalt, mert az “bárki” tud csinálni. Következetesen tudom és bizonyított, hogy bizonyos elemek “nem megléte” vagy rossz alkalmazása összeomlasztja az ökoszisztémát. Nem tudok de nem is akarok mindenkit megmenteni. Kellemetlenül érzem magam, amikor egy közelebbi, távolabbi…
Hogyan működik ez? Rendszerint eljön a döntési pont, amikor valaki szeretne egy új szolgáltatást elindítani.Letöltött már több “csali” tanulmányt, olvasott cikkeket, részt vett valamilyen marketing konferencián, és már tudja mennyi mindent kellene megoldania. Vagy már egyszer nekifutott és több emberrel kellett egyeztetnie, de nem állt össze a kép, és így elment a kedve.Ilyenkor jövök én, aki nyugodtan de lelkesen felvázolok…
A Yotutube csatorna tulajdonosok ezt a levelet kapták: Fontos módosításokat léptetünk életbe, amelyek hatással lehetnek a bevételszerzésedre és a tartalmad felfedezhetőségére. A mai naptól kezdődően az összes alkotónak tudatnia kell velünk, hogy a tartalma gyermekeknek készült tartalom-e. Erre a Children’s Online Privacy Protection Act (COPPA törvény) és/vagy más vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek betartása miatt van szükség. Szeretnénk segíteni a rendelkezések betartásában,…
Az egyik Facebookos csoportban felmerült a kérdés, hogy vidéki településeken hogyan lehet ismertséget szerezni, jelen lennie a márkának, és milyen csatornákon hirdessen? Azt gondolom, hogy vidéken meglehetősen jól ismerik az üzleteket az emberek, és a helyi hirdetési újságok, például Szuperinfó, tele vannak állandó jelleggel nyílászárós cégek hirdetéseivel. Aki építkezik, felújít, vagy támogatást vett fel, biztosan megtalálta ezeket a cégeket. …
Mit jelent a brand, brandépítés, márkaépítés? Amikor brandről és márkáról beszélünk, egy olyan erőteljes “lenyomatról” beszélünk mások fejében, amiről egyértelműen látszik, hogy “az ami”, vagy gondolnak/éreznek arról a dologról valamit. Ez az alapvető cél a márka/brandépítésben, hogy a te márkád, branded azonosíthatóan beleégjen az emberek fejébe, mint az a gazdájuk által a jószágokba tüzes vassal égetett bélyeg aminek láttán mindenki…
Mindenki követ el hibákat. Néhányuk elfogadható, mások annyira súlyosak, hogy akár tönkre is tehetik az üzletedet. A Facebook-marketing során érdemes odafigyelni a buktatókra, hiszen a sorozatos bakik “csendes gyilkosként” előbb-utóbb megölik az oldalad látogatottságát és rombolják a cégedbe vetett vásárlói bizalmat. Nézzük a leggyakoribb Facebook-marketing hibákat és a megoldást, melyekkel kiküszöbölheted őket: 1.) Rajongók vásárlása Amikor elkészíted a friss Facebook…
24 JELLEMVONÁS, amely minden zseniben megvan… A világ legnagyobb zsenijeiben mind megvolt 24 jellemvonás -és te is kifejlesztheted magadban ezeket egy szakértő szerint. A legtöbb emberben az a hamis elképzelés alakult ki, hogy zseninek születni kell, ezért azzá válni nem lehet, jelenti ki Dr. Alfred Barrios klinikai pszichológus, az Önprogramozó Kontroll Központ alapítója és igazgatója és a NAGYOBB SZABADSÁG ÉS…
Észrevetted már, hogy minden motivációs üzenet, konferencia és rendezvény után mennyire fel vagy töltődve, és másnap ébredés után össze vagy törve? Te is szeretsz üzleti reggelikre, szakmai rendezényekre járni ahol feltöltődsz? Képzeld, én is imádok! A másnapok fájnak. Belőném magam a másnap reggeli első kávé után gyorsan egy brájentrészi idézettel, de nem tudok egyet sem fejből… bakker Két esetben is…
Hét módja, hogy maximalizáld a közösségi médiát ebben a karácsonyi szezonban Ismerős érzés – a kereskedők kipakolják a karácsonyi ajánlatokat és dekorációkat. Eljött az ünnepek ideje, és ez azt jelenti, hogy a hirdetők és marketingesek elfoglaltak lesznek az új értékesítési ajánlatok és promóciók indításával. De ezen túlmenően a hirdetőknek és kereskedőknek óriási lehetőségei vannak a közösségi médiában, az ünnepi kampányok…
Hogy segítsen előre tervezni és a tartalommarketing programod csúcsformában lehessen Rachel Lindteigen előrevetíti azokat a változásokat, amikre a következő évben számíthatsz. 2017 végén vagyunk, a legfontosabb ünnepi szezon közeleg, és valószínűleg már az évzárásra koncentrálsz. De elkezdtél már gondolkodni a 2018-as programról? Hogyan fogsz változtatni a content marketing stratégián jövőre? Fontos áttekinteni, reflektálni és strategizálni az idei eredmények alapján.…